niedziela, 8 stycznia 2017

Witam na moim blogu!!!

Witam na moim blogu! Tworzę tu pod pseudonimem Ashley Champel. To mój pierwszy blog, więc proszę o wyrozumiałość. :) Mam 17 lat i pochodzę z woj. Lubelskiego. 
To opowiadanie będzie o przygodach Pameli Reif - sławnej Niemki, której sława się znudziła i pragnie powrócić do normalnego życia. Lecz fani i paparazzi nie dają jej o sobie zapomnieć. Mając wszystkiego dość Pamela postanawia uciec z dala od swoich fanów myśląc, że w innym kraju nie będzie rozpoznawalna i uda jej się spełnić marzenia o studiach medycznych oraz spokojnym i cichym życiu. Lecz na jej drodze pojawia się pewien mężczyzna, który całkowicie krzyżuje jej plany. 
Czy Pameli uda się spełnić marzenia? To dowiecie się czytając moje opowiadania, które obiecuję dodawać w każdy weekend (sb. lub nd.). :D :D 

Ps. Jeśli sami piszecie bloga o CR7 to bardzo proszę o pozostawienie linku w komentarzu. Chętnie poczytam. :) A zarazem proszę Was o udostępnianie mojego bloga. :D :D ...z góry dziękuję

Pps. Następna notka już za tydzień.   

Zapraszam do czytania i komentowania! 

Ashley :*

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Przeczytałam Twój komentarz na moim blogu, bardzo mi miło, że zainspirowałam Cię do tworzenia własnych dzieł. Z przyjemnością pośledzę Twoje opowiadanie.
    Powodzenia!
    Els.

    OdpowiedzUsuń